2014.07.21.
18:25

Írta: Kreatívan

Bluer Design Workshopon jártam - Azaz a bútorantikolásról mindent, ami egy napba belefér

Régóta figyelemmel kísérem Munzáth Bianca (Bluer Design megálmodója) munkáját. Mind különleges, egyedi és pillanatok alatt beleszeret az ember. Ez velem sem volt másképp, a Shabby Chic irányzat nagy kedvelője lettem.

Bianca tortatálai, gyertyatartói már mindenki számára ismertek, akik az irányzat kedvelői, de számos bútort is felújított már ezen a vonalon.

bd6.jpg

Nagyon megörültem mikor láttam, hogy lesz workshop, mert már egy ideje szerettem volna az antikolásról tanulni. De rajtam kívül sokan voltak ezzel így, így a 3. foglalkozásra sikerült eljussak,a teltházak miatt. Jó hangulatban telt a nap, igazi csajos kis összejövetel volt. :) Bianca névre szóló pici szívvel és az általunk választott festésre váró natúr termékekkel várt minket.

bd2-400x600.jpg

Első körben bemutatta a lakását, ahol a dolgozó szobában és a hálóban tekint vissza a Shabby Chic irányzat, természetesen mindet Bianca készítette. Egy ilyen dolgozószobában minden könnyebben mehet. :)

íróasztal0-300x244.jpg

Majd jött egy kis tanulás, természetesen egy baráti, kötetlen hangulatban. Festék, ecset, lakk, wax, csiszolópapír… mit, hol és hogyan. Erről többet nem is írok, mindenkinek ajánlom, hogy menjen és próbálja ki! (Bianca az antikolásról már írt a blogján, erről itt olvashattok)

page.jpg

Ezután jött csak a java! :) Gyakorlatban mindaz, amit addig hallottunk. Szín kikeverés (a színeket mindenki maga keverte ki, így egyedi darabok születhettek), festés, csiszolás (nehéz munka, kell hozzá gyakorlat, még meg is izzadtam :) ), viaszolás.

page3.jpg

És eközben jó társaság, csajos beszélgetések, és evés, ivás. Hamar eltelt az egész napos program, de nagyon jól éreztem magam, sokat tanulhattam (ma egyedül is kipróbálom mindazt, amit a workshopon tanultam), és gyönyörű tortatálat vihettem haza.

page1.jpg

Mindezeken túl még egy Cake Pop-ot is kaptunk, melyet From Juci készített. Hazaérve meg is ettem, isteni volt!! :)

hna-bluer-design-2.jpg

Ráadásul egy kisebb blogger találkozó is kerekedett, jelen volt: BettiDIY, HNA design studio-(Hujber-Nagy Aletta, akinek külön köszönet a képekért. A képek profik,tökéletesen megörökítette az esemény minden mozdulatát. Aletta is írt egy blog bejegyzést, melyet itt olvashattok.), CzippelArt, Aranykezek.

 

Köszönöm Bianca ezt a remek napot, nagyon jól éreztem magam, köszönöm a türelmedet (azt hiszem, mondhatom mindannyiónk nevében, mikor huszan szóltunk egyszerre :)), és remélem, hogy máskor is lesz alkalmam elmenni egy Bluer Design Workshopra!

10487486_842567679089250_345697343118275277_n.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: workshop antikolás Shabby Chic

A bejegyzés trackback címe:

https://eljkreativan.blog.hu/api/trackback/id/tr86529073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása